
Kliniczna psychologia biznesu, to opracowany przeze mnie specjalistyczny program szkoleń w zakresie rozwoju miękkich kompetencji pracowników zatrudnionych na różnych szczeblach organizacji. Przez pryzmat wiedzy psychologii klinicznej i psychoterapii medycznej, pokazuje szersze wymiary procesu budowania i rozwoju relacji biznesowych oraz współpracy w różnorodnych zespołach. W tym procesie wykorzystuję doświadczenie w pracy psychologa klinicznego oraz wiedzę z zarządzania emocjami i życiem osobistym, ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy o stresie i ochronie emocjonalnych zasobów jednostki i organizacji.
Zapoznaj się z moimi kwalifikacjami i doświadczeniem w prowadzeniu ponad 140 szkoleń dla firm w sekcji O mnie – Bio oraz z portfolio dotychczasowych klientów: https://psychonet.pl/portfolio/klienci-biznesowi/.
Trzy filary
Prowadzone przeze mnie szkolenia w zakresie komunikacji biznesowej i budowanie relacji biznesowych w tym podejściu bazują na trzech filarach:
- etyki zawodu psychologa w zakresie wyposażania pracowników w wiedzę zgodną z psychologią akademicką opartą na naukowych faktach pozbawioną treści manipulacyjnych i treści godzących w zdrowie psychiczne
- etyce w biznesie
- rozumieniu, że różnorodność psychologiczna, różnorodność tożsamości seksualnych, wielokulturowość postrzegana jest przez pryzmat wartości organizacji
Cele
Celem prowadzonych przeze mnie szkoleń jest rozwój miękkich kompetencji pracowników oraz dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii i samopomocy dla pracowników różnych szczebli korporacji. Cele szkoleń:
- Bezpieczeństwo psychologiczne w procesie budowanie relacji biznesowych
- Profilaktyka sytuacji kryzysowych w zespole
- Podtrzymywanie motywacji i satysfakcji z pracy
- Synchronizacja komunikacji z tożsamością organizacji
- Ochrona zasobów emocjonalnych i profilaktyka wypalenia zawodowego
- Wsparcie w zakresie uaktywniania i podtrzymywania emocjonalnej satysfakcji z pracy
- Rozwój umiejętności zarządzania własnymi emocjami i emocjami innych w trakcie realizacji zadań i pracy w grupach projektowych
Cena
Szkolenia mogą mieć formę wykładów i warsztatów. Cena zależy od zakresu, tematyki oraz liczby uczestników. Są możliwe do zrealizowania na terenie całej Polski.
Forma szkolenia
Prowadzę szkolenia w formie stacjonarnej i on-line:
- wykłady – część teoretyczna, duże grupy (50-1000 osób)
- warsztaty – część praktyczna, małe grupy (7-15 osób)
- coaching – konsultacje indywidualne
Dodatkowo moi klienci często decydują się na wykupienie pakietu benefitu opieki psychologicznej dla pracowników – Employee Assistance Programme (EAP).
Tematyka
Szkolenia najczęściej obejmują następujące tematy:
- Zarządzanie emocjami w zespole
- Komunikacja intuicyjna w procesie budowania relacji biznesowych
- Sztuka budowania i ochrony relacji biznesowej z perspektywy wsparcia dla procesów motywacji i satysfakcji z pracy
- Komunikacja w zespole z perspektywy profilaktyki sytuacji kryzysowych
- Ochrona zasobów emocjonalnych jednostki i zespołu
- Życie prywatne a sukcesy zawodowe
- Sztuka prowadzenia rozmów wspierających rozwój
- Mobbing i molestowanie w miejscu pracy
- Sytuacje trudne w pracy a rozwój kompetencji
- Neuroróżnorodność w środowisku pracy
- Różnorodność tożsamości płciowych i orientacji seksualnych
- Profilaktyka wypalenia zawodowego
- Stres z perspektywy wiedzy psychologa klinicznego i psychoterapeuty
- Prowadzenie rozmów wspierających / rozwojowych dla pracowników
- Poszanowanie godności, savoir vivre w komunikacji biznesowej i etyka w biznesie – wyznaczniki zdrowej tożsamości organizacji
- ABC pomocy autopsychoterapeutycznej w sytuacjach kryzysowych
- Bezpieczeństwo psychologiczne organizacji w sytuacji zagrożeń wojennych
- Profilaktyka depresji i uzależnień
- Coaching i inne narzędzia szkolenia w biznesie z perspektywy wiedzy biegłego sądowego i skutków manipulacji
- Prawdy i mity na temat psychologii zarządzania
- Integracja i zrywanie więzi – o czym warto pamiętać budując relacje biznesowe
- Warsztaty muzyczne – zajęcia ze sztuki rozpoznawania cech osobowości i efektywnego zarządzania
Powyższe zagadnienia omawiane są w kontekście codziennego funkcjonowania i wyzwań firmy, takich jak:
- komunikacja
- obsługa klienta
- motywowanie pracowników
- zarządzanie zespołami, zarządzanie projektami
- wdrażanie zmian
- radzenie sobie ze stresem
- integracja zespołu
Zamów szkolenie
Zadzwoń pod numer +48602779965 lub skontaktuj się ze mną przez formularz kontaktowy aby otrzymać szczegółową ofertę szkolenia dla Twojej firmy.
Dotychczasowi klienci






















