Psychologia Kliniczna w Biznesie

Kliniczna psychologia biznesu, to opracowany przeze mnie specjalistyczny program szkoleń w zakresie rozwoju miękkich kompetencji pracowników zatrudnionych na różnych szczeblach organizacji. Przez pryzmat wiedzy psychologii klinicznej i psychoterapii medycznej, pokazuje szersze wymiary procesu budowania i rozwoju relacji biznesowych oraz współpracy w różnorodnych zespołach. W tym procesie wykorzystuję doświadczenie w pracy psychologa klinicznego oraz wiedzę z zarządzania emocjami i życiem osobistym, ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy o stresie i ochronie emocjonalnych zasobów jednostki i organizacji.

Zapoznaj się z moimi kwalifikacjami i doświadczeniem w prowadzeniu ponad 140 szkoleń dla firm w sekcji O mnie – Bio oraz z portfolio dotychczasowych klientów: https://psychonet.pl/portfolio/klienci-biznesowi/.

Trzy filary

Prowadzone przeze mnie szkolenia w zakresie komunikacji biznesowej i budowanie relacji biznesowych w tym podejściu bazują na trzech filarach:

  • etyki zawodu psychologa w zakresie wyposażania pracowników w wiedzę zgodną z psychologią akademicką opartą na naukowych faktach pozbawioną treści manipulacyjnych i treści godzących w zdrowie psychiczne
  • etyce w biznesie
  • rozumieniu, że różnorodność psychologiczna, różnorodność tożsamości seksualnych, wielokulturowość postrzegana jest przez pryzmat wartości organizacji

Cele

Celem prowadzonych przeze mnie szkoleń jest rozwój miękkich kompetencji pracowników oraz dostarczenie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii i samopomocy dla pracowników różnych szczebli korporacji. Cele szkoleń:

  • Bezpieczeństwo psychologiczne w procesie budowanie relacji biznesowych
  • Profilaktyka sytuacji kryzysowych w zespole
  • Podtrzymywanie motywacji i satysfakcji z pracy
  • Synchronizacja komunikacji z tożsamością organizacji
  • Ochrona zasobów emocjonalnych i profilaktyka wypalenia zawodowego
  • Wsparcie w zakresie uaktywniania i podtrzymywania emocjonalnej satysfakcji z pracy
  • Rozwój umiejętności zarządzania własnymi emocjami i emocjami innych w trakcie realizacji zadań i pracy w grupach projektowych

Cena

Szkolenia mogą mieć formę wykładów i warsztatów. Cena zależy od zakresu, tematyki oraz liczby uczestników. Są możliwe do zrealizowania na terenie całej Polski.

Forma szkolenia

Prowadzę szkolenia w formie stacjonarnej i on-line:

  • wykłady – część teoretyczna, duże grupy (50-1000 osób)
  • warsztaty – część praktyczna, małe grupy (7-15 osób)
  • coaching – konsultacje indywidualne

Dodatkowo moi klienci często decydują się na wykupienie pakietu benefitu opieki psychologicznej dla pracowników – Employee Assistance Programme (EAP).

Tematyka

Szkolenia najczęściej obejmują następujące tematy:

  1. Zarządzanie emocjami w zespole
  2. Komunikacja intuicyjna w procesie budowania relacji biznesowych
  3. Sztuka budowania i ochrony relacji biznesowej z perspektywy wsparcia dla procesów motywacji i satysfakcji z pracy
  4. Komunikacja w zespole z perspektywy profilaktyki sytuacji kryzysowych
  5. Ochrona zasobów emocjonalnych jednostki i zespołu
  6. Życie prywatne a sukcesy zawodowe
  7. Sztuka prowadzenia rozmów wspierających rozwój
  8. Mobbing i molestowanie w miejscu pracy
  9. Sytuacje trudne w pracy a rozwój kompetencji
  10. Neuroróżnorodność w środowisku pracy
  11. Różnorodność tożsamości płciowych i orientacji seksualnych
  12. Profilaktyka wypalenia zawodowego
  13. Stres z perspektywy wiedzy psychologa klinicznego i psychoterapeuty
  14. Prowadzenie rozmów wspierających / rozwojowych dla pracowników
  15. Poszanowanie godności, savoir vivre w komunikacji biznesowej i etyka w biznesie – wyznaczniki zdrowej tożsamości organizacji
  16. ABC pomocy autopsychoterapeutycznej w sytuacjach kryzysowych
  17. Bezpieczeństwo psychologiczne organizacji w sytuacji zagrożeń wojennych
  18. Profilaktyka depresji i uzależnień
  19. Coaching i inne narzędzia szkolenia w biznesie z perspektywy wiedzy biegłego sądowego i skutków manipulacji
  20. Prawdy i mity na temat psychologii zarządzania
  21. Integracja i zrywanie więzi – o czym warto pamiętać budując relacje biznesowe
  22. Warsztaty muzyczne – zajęcia ze sztuki rozpoznawania cech osobowości i efektywnego zarządzania

Powyższe zagadnienia omawiane są w kontekście codziennego funkcjonowania i wyzwań firmy, takich jak:

  • komunikacja
  • obsługa klienta
  • motywowanie pracowników
  • zarządzanie zespołami, zarządzanie projektami
  • wdrażanie zmian
  • radzenie sobie ze stresem
  • integracja zespołu

Zamów szkolenie

Zadzwoń pod numer +48602779965 lub skontaktuj się ze mną przez formularz kontaktowy aby otrzymać szczegółową ofertę szkolenia dla Twojej firmy.

Dotychczasowi klienci